طنز:دیدار دوستانه با سه هزار میلیارد تومان!
عضويت در وبلاگ
منوي اصلي
صفحه نخست
پست الکترونيک
آرشيو مطالب
فهرست مطالب وبلاگ
پروفايل
موضوعات
اس ام اس
عاشقانه
مناسبتي
حکيمانه
سرکاري
طنز،خنده دار،باحال
اشعار
اشعارکلاسيک
اشعارنو
کتابخانه
مذهبي
تاريخي
شعر
علمي
طنز
مطالب طنز
تصاويرطنز
دانلود
نرم افزارمذهبي
نرم افزارکاربردي
بازي و نرم افزارموبايل
مداحي
کليپ تصويري
کليپ صوتي
بازي رايانه اي
عکس
منظره
تاريخي
پوستر
سه بعدي
حيوانات
جالب و ديدني
سرگرمي
مطالب جالب و خواندني
ضرب المثل
تست هوش،معما،چيستان
تست هاي روانشناسي
اضافات

طراح قالب

Template By: NazTarin.Com

تبليغات

طنز:دیدار دوستانه با سه هزار میلیارد تومان!

مدتی است که باب شده هر جلسه ای مسئولان سازمانها می گذارند اسمش می شود دیدار دوستانه و صمیمانه! حالا حتی اگر تو این جلسه کار به چک و لگد هم برسد باز هم اسمش همان هست که بود. در ادامه مشروح دیدار دوستانه به یکی از سه هزار میلیارد تومان هایی که می شناسیم انجام دادیم را باید بخوانید. وای به حالتان اگر نخوانید!

-سلام آقای سه هزار میلیارد تومان در ابتدا خواهش می کنم خودتان را معرفی کنید.

با سلام به شما ملت غیور و صبور ایران که این همه مشکلات اقتصادی و دردسرها را برای اعتلای ایران ما تحمل می کنند این بنده حقیر سی هزار میلیارد ریال هستم که در بین دوستان معروف به سه هزار میلیارد تومان هستم.

-شکسته نفسی می فرمایید! شما بگویید حقیر ما چه بگوییم؟

نه جدی می گویم. شما خبر ندارید اسم من بد در رفته است و شدم گاو پیشانی سفید و گرنه در بین دوستان مشابه خودم من بچه کوچکه ماجرا هستم. سر بزرگه زیر لحاف است!

-خوب آقای سه هزار میلیارد تومان شما کلا”چقدر هستید؟

خوب بنده خیلی نیستم اما برای شما خیلی خیلی هستم طوریکه ممکن است شما عظمت من را درک نکنید. شما همین الان اگر هر ماه یک میلیارد تومان بگذارید کنار و تورم هم نباشد بعد از 250 سال معادل من می شوید! البته قبافه ات معلوم است که مال این صحبتها نیستی داداش! اگر خودت و هفت جدت همه پولهایتان را روی هم بگذارید پول گل گیر بوگاتی ورون من نمی شود.

-آقای سه هزار میلیارد تومان مختصری از سرگذشت خودتان بگویید؟

واقعیتش من تا چند سال پیش یک گاوداری کوچک داشتم اما بعدا”فهمیدم فقط گاو نیست که می شود دوشید! همان موقع بود که هوشمندانه تلاش کردم برای اعتلای صنعت و کلی صنایع مختلف را خریدم و اکنون بزنم به تخته،  ای بدک نیست، می گذرد!

-مهمترین دستاورد شما در حیطه کارتان چه بود؟

من اولین هدفم این بود که ثابت کنم اینکه می گویند ایرانیها روحیه کار گروهی و تقسیم کار ندارند خیلی خیلی غلط است! بلد نیستند بیایند یاد بگیرند که من چه جوری بین این همه مسئولان مختلف انس و الفت ایجاد کردم که چنین بازده عالی داشته است.

-آقای سه هزار میلیارد تومان چرا الان این همه به شما بی احترامی می شود؟

باور کنید من هم نمی دانم چرا! همین مسئولین همه تلاششان این بود که من در مدت کوتاهی رشد کنم و به اینجا برسم اما الان یک مرتبه همه خودشان را زده اند به آن راه و کوچه! بی وفایی هم حدی دارد یعنی شما من سه هزار میلیاردی را نمی شناسید؟! ما یک خانواده محترم هستیم که من عضو کوچک این خانواده هستم  و گرنه برادران بزرگتر و کوچکتر از من هم فراوان هست اما گفته اند نگویید!

-راست است که شما با مدیران عامل بانکها سر و سری داشته اید؟

پ نه پ چی؟! من با اغلب مسئولان بانکی و اقتصادی روابط فامیلی و دوستانه ای داشتم و دارم. من در ابتدا خیلی ضعیف بودم اما همین مسئولان عزیز به من کمک کردند که سر حال بیایم و من هم نامرد که نیستم که کسی نان به من قرض بدهد و عوضش را ندهم. ما اهل حق خوری نیستیم داداش تو مرام ما نیست تک خوری کنیم! ما یک جمع دوستانه هستیم! روشن شد یا روشنت کنم؟

-نه کاملا”روشن هست که ماجرا چی هست! فقط برای من سئوال هست که نهادهای نظارتی هم با شما دوست هستند؟

نظارت چی هست؟ نمی شناسم! شاید هم قیافه ای بشناسم اما اسمش را یادم رفته باشد آخر من خیلی خیلی دوستان صمیمی دارم و سرم هم شلوغ است اسمها یادم نمی ماند. اگر در روند رشد من موثر باید بوده باشند بدون شک از دوستان هستند.

-به نظرتان چی جوری می شود که یک مدیر بانکی درگیر اختلاس ممنوع الخروج نمی شود؟

متوجه نمی شوم! من نمی شود و ممنوع است و اینها سرم نمی شود عادت ندارم به این چرت و پرت ها! اگر منظورتان مدیر عامل بانک ملی است که باید بگویم این بابا فقط یکی از دوستان کوچک ماست. تازه به شما چه؟ ایشان سالهاست شهروند اصیل کانادایی هستند و کل خانواده شان هم سالهاست مقیم امریکا و کانادا هستند!

-آهان! فقط چی جوری چنین کسی مدتها مدیر عامل بانک سپه بوده و بعد بازنشستگی باز هم مدیر عامل بانک ملی شده؟ کسی گیر نداد؟

خوب اینکه دلیل نمی شود همین الان اغلب مسئولان و فرزندانشان تابعیت دو گانه دارند. مهم خدمت کردن به مردم هست که ما راهش را خوب بلدیم و به خدمتشان می رسیم.

-بسیار عالی! این هم سئوال آخر، نمی ترسید که مسئولان می گویند خیلی خیلی جدی به دنبال نابود کردن شما هستند؟

هههه داداش شما دو زاریت خیلی خیلی کج است! چقدر خنگی تو آخه!!! همین هست که همین هست وضعت! کی میخواهی بفهمی عام نادان پریشان روزگار؟ بعد می گویند چرا من همیشه می گویم که تعداد گاوهای خارج از گاوداری بیشتر از داخل گاوداری است!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[+] نوشته شده توسط نيک انديش در یک شنبه 17 مهر 1390برچسب:جك,جك خنده دار,جملات طنز,مطالب طنز,مطالب طنز,جوك,جوک جدید,جوک خنده دار,خنده,خنده دار,طنزباحال,جک باحال,طنزسه هزار ميليارد, در ساعت 2:1 | |

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.
آخرين مطالب
آرشيو
تير 1391
خرداد 1391
بهمن 1390
دی 1390
آذر 1390
آبان 1390
مهر 1390
شهريور 1390
تير 1390
خرداد 1390
آمار
روز بخير كاربر مهمان!
آمار بازديدها:
افراد آنلاين:
تعداد بازديدها:

مدير سايت :
نيک انديش
لينكستان
چت روم | اول چت | ققنوس چت | باران چت | الکسا چت | ناز چت
مطالب جالب و خواندنی
(16+)عکس ادم خوارها(واقعی)
بروزترین سایت سرگرمی وخبر
░▓ llıllı► the best site of music ►llıllı ▓▒
خواندنيهامفيدترين وبلاگ
دنیای فضای سبز
آدمک
تقديريک فرشته
انتظارفرج
دانلود جدید ترین آهنگها
انتظارسبز
وبلاگ تخصصی علوم پزشکی
لبخند
عـکس و ... همه چی دارم
بازیگر20
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نمکدون(طنزوسرگرمي) و آدرس niksms.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب هاي نازترين

بهترين سرويس وبلاگ دهي

وبلاگ دهي LoxBlog.Com


لينكدوني

کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس

آرشيو پيوندهاي روزانه


CopyRight| 2009 , niksms.LoxBlog.com , All Rights Reserved
Powered By Blogfa | Template By: LoxBlog.Com